tisdag 15 oktober 2013

Idag har jag varit runt i våran stad och sökt efter gångjärn till dörrarna till dockskåpet. Jag vill ha gångjärn så jag kan lyfta av dörrarna. Det är tydligen inte så lätt att få tag på såna här i stan. Men till sist när jag varit på alla ställen som kan tänkas sälja gångjärn och dom inte hade så åkte jag ner till gymnasieskolans möbelsnickeri och dom hade. Det var precis såna jag sökte lite finare och snidade. Tyvärr så blev det inte dessa gångjärn för dom fanns bara till vänsterdörren så jag fick ta några andra och dom har jag satt dit nu.



2 kommentarer:

  1. Hej Anne, hvor er det bare flot alt det du laver, jeg er virkelig imponeret!! Så fine detaljer. Jeg følger din blog nu og kan ikke vente med at se hvad du mere laver :)
    Hilsener fra Danmark

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack. Roligt att du tycker om det jag gör. Hälsningar från Sverige.

    SvaraRadera