tisdag 25 mars 2014

Några bilder på hur huset ser ut idag.



15 kommentarer:

  1. Jättefint du har verkligen fått alla detaljer bra
    De ser så mysigt ut att de kan sitta ute på balkongerna och verandan nertill
    Britt

    SvaraRadera
  2. Så vackert! Med vänlig hälsning Caroline

    SvaraRadera
  3. Det är jättefint! Så mycket det gör med dina fina blommor på väggarna. Det blir verkligen ett blickfång.
    Ser fram emot mer
    Hälsar Titti

    SvaraRadera
  4. Galet DUKTIG du är!!! Oj så mycket fint at lägga ögonen på!

    SvaraRadera
  5. Jag ska också börja bygga dockskåp.,vilket mått har du på ditt?
    Vilka fina saker du gör,vad gör du av för material?
    Hälsning Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack. Måtten på huset är 85 cm brett, 120 cm högt och 40 cm djupt altanerna är inte inräknad. Jag bygger mina möbler av Träpersienner som finns i olika tjocklekar och bredder, fyrkantslist, 3 mm masonit som är blank på båda sidor, tunn mdf, biltemas trästickor, papper och kartong och bordstabletter i trä. Hälsningar Anne

      Radera
    2. Tack för svaret ,Jag ska kolla upp böckerna du rekommenderar.
      Kanske jag startar en blogg här när jag börjat
      Vad gör du maten av?
      Hälsning Ulrika.

      Radera
    3. Hej
      Har du gått efter en ritning?
      Ulrika

      Radera